OŠ Alojza Gradnika Dobrovo

CŠOD Kavka

1. dan
Danes smo si ogledali Kobarid in ribogojnico, plezali po plezalni steni, spoznavali lišaje in mahove ter si ogledali Kavkno jamo. Večer smo zaključili z zabavnimi igrami.

2. dan
Vremenu se ne damo. Pohod v dežju je posebno doživetje. V Kavkni jami smo iskali medveda, okoli doma glive in lišaje. Osvajali smo plezalno steno, naredili origami, se pripravljali na zaključni večer in se zabavali v kvizu.

3. dan
Danes smo se dopoldne učili nordijske hoje in pripravljali kobariške štruklje. Popoldne smo streljali z lokom in med sprehodom v okolici doma spoznavali livške pravljice in pripovedke. Zvečer smo se zabavali s kamišibajem, ki smo ga sami ustvarjali.

4. dan
Danes smo si na pohodu po grebenu Kolovrata ogledali muzej na prostem Na gradu in spoznavali preteklost. Po kosilu smo nekateri plezali, drugi obiskali Kavkno jamo, ostali nabirali in opazovali glive in lišaje. V zaključnem večeru pa smo po skupinah pripravili zabavni program.

5. dan
Deklice iz sobe Sinice so prejele Priznanje za najlepše urejeno sobo in zgleden nočni mir. Nato smo se odpeljali v sirarski muzej, kjer smo si ogledali tudi film o tradicionalni predelavi mleka v sir in skuto na tolminskih in kobariških planinah ter o proizvodnji mlečnih izdelkov Mlekarne Planika Kobarid. Poskusili smo se še v molži in pripravi masla kot nekoč. S sprehodom ob Soči smo zaključili našo šolo v naravi.