OŠ Alojza Gradnika Dobrovo

CŠOD Kavka

1. dan
V Kobaridu nas je pričakal učitelj Matjaž, ki nas je odpeljal na ogled ribogojnice in na Kobariško blato. Nato smo se odpeljali v dom Kavka, kjer smo se nekateri z učiteljico Moniko odpravili v gozd,  drugi so se z učiteljem Matjažem učili nordijske hoje, učiteljica Mojca pa je svojo skupino odpeljala v Kavkno jamo. Zvečer smo se sprehodili in spoznali okolico.

2. dan
Današnji dan je bil poln zanimivih doživetij. Zbudila nas je jutranja telovadba. Prav vsi smo se povzpeli na plezalno steno. Uspelo nam je pripraviti okusne kobariške štruklje in se z njimi posladkati. Nekateri učenci smo se spustili v Kavkno jamo in tam pripravili pravi koncert. Učenci ostalih dveh skupin pa so se učili nordijske hoje in spoznavali rastline v gozdu. Zvečer smo ustvarjali kamišibaj.

3. dan
Imeli smo zelo poučno dopoldne. Z učiteljem Matjažem smo prehodili del Poti miru. Hodili smo po grebenu Kolovrata, po ozkih strelskih jarkih in kavernah iz 1. sv. vojne. Učitelj nam je opisal dogajanje na fronti in življenje vojakov v tem času. Popoldan je ena skupina v gozdu postavljala šotore, druga pa je imela orientacijsko tekmovanje. Potem sta se skupini zamenjali. Zvečer smo se zabavali v športnih igrah.

4. dan
Dopoldne je prva skupina vadila streljanje z lokom, spoznavala zgodovino lokostrelstva in risala na to temo. Druga skupina je na travniku spoznavala živali. Potem sta se skupini zamenjali. Popoldne smo, razdeljeni v 3 skupine, vadili nordijsko hojo, spoznavali Kavkno jamo in gozd. Zvečer se je vsaka soba predstavila s svojo točko, posamezne skupine pa z gledališčem kamišibaj. Zaključili smo z zabavo s plesom.

5. dan
Po jutranjem pospravljanju prtljage in sob smo se dobili na zajtrku. Učenke, ki so imele ves teden najbolje urejeno sobo, so dobile priznanje. Učiteljem in delavcem v domu smo se zahvalili za trud in prijaznost. Dopoldne smo si v Mlekarni Planika v Kobaridu ogledali še vodeno razstavo »Od planine do Planike« ter se odpravili na krajši pohod do slapa Kozjak. Ob povratku nas je že čakal avtobus, ki nas je srečno pripeljal domov.